Gemeente Kerkrade hijst de regenboogvlag

1-In de negatiebrieven lezen we dat de gemeenten zich beroepen op de wet.
2-Echter: de gemeenten hebben de regenboog Color of Law vlag als standaard geaccepteerd en op het gemeentehuis en elders in de gemeente geplaatst en dit betreft geen gezellige braderie maar totale overgave aan een vijandige vreemde WEF*SDG mogendheid bedrijfshandelend onder schijn van wettelijk recht Color of Law BRP Pauper Minor wetgeving simulatie en denigrerende BRP Pauper Minor ('PERSOONSV*CC*NATIEBEWIJS BITTE!') bejegening.
3-En zo heeft de gemeente het dienen van de wetgeving voor de BRP (Pauper) Minor bij de gratie gods eigenstandig reeds volledig en onherroepelijk verworpen.
4-BRP (Pauper) Minor wetgeving is niet onder de Color of Law gemaakt.
5-BRP (Pauper) Minor is voorgoed voorbij.
6-Canon De Ius Positivum Documenten Adultus Honoratus Beneficiair zijn nu als enige geldend.

Geschreven door:
Vincent Zegel ๐Ÿชฝ